27 december 2013

ANNANDAG JUL


Så var man hemma igen.
Har haft en supermysig julhelg i Örebro! Massor av god mat, gott fikaaaa och många skratt. Dock har mobilen (som den kanske bör göra?) legat på hyllan rätt mycket, så det har inte blivit särskilt många bilder tagna under självaste julmiddagarna och julklappsutdelningen. Lite tråkigt, men ni förstår säkert! Vi kom hem vid halv två idag och vilade/degade till ungefär fyra. Då tog vi bussen till Ursviken för att hälsa på mina föräldrar. Mamma gör alltid så himla mycket julmat och massa goda efterrätter. Tryckte i mig alldeles för mycket som vanligt, men det är det helt klart värt!
Fick en hel del fantastiska julklappar i år. Är helt sjukt nöjd! Man har ju bara för fina människor runt omkring sig alltså! Känner mig så himla bortskämd.. Här är några av klapparna jag och Harald fick:

En sjukt snygg assistent av mamma och pappa.
Trodde jag skulle dö...

Av Haralds föräldrar fick vi 2 biljetter till musikalen Jesus Christ Superstar!
1a februari blir det date!

Hade en stor bunke i plast eller rostfritt på önskelistan.
Fick den största röda bunken av Haralds föräldrar, 5l Margrethe (omg..)

Två söta tekoppar med tillhörande fat av Haralds föräldrar.
Det är gulddetaljer på öronen och runt om. Vi dricker ur dom nu :D

Älskar verkligen Victoria's Secrets Body Mists och hur Haralds syrra Camilla
(som jag aldrig har träffat innan) kunde veta det, har jag ingen aning om.
Har Love Spell sedan tidigare och jag känner att dessa två bara är början på en fin liten samling!

Vi fick en mandolin av Haralds syster Ellen, bror Frej och hans tjej Josefine!
Lite sjukt så kollade jag på den här när jag var i Örebro senast. Nu blev den vår i alla fall!

Superlyxig choklad som vi gottar oss i nu.
Man vågar nästan inte röra den ju, så fin är den.


Nu har jag säkert glömt en massa andra bra presenter! Svårt att hålla reda på alla. Väskorna var fulla i alla fall. Harald fick till exempel massvis med böcker, får se när vi ska hinna läsa dom. Han har börjat på en nu som handlar om maktspel. Det är den där Henrik Fexeus som har skrivit den.
Känner mig lite konstig i huvudet. Vi har sovit väldigt dåligt i typ 4-5 dagar pga väldigt lite utrymme samt skumma rutiner och sena nätter.
Nu äre läggdags! Jobb imorgon och rean började ju idag...... Aaaahhhh!
Godnatt


Inga kommentarer: