17 december 2013

NY STIL


Har fixat lite med designen/layouten på bloggen ikväll. Det gick väl sådär. Är rätt nöjd med storleken på all text och fonten osv, men jag är så fruktansvärt dålig på allt annat. Skulle till exempel vilja ha inläggsrubriken centrerad, men verkar inte hitta hur man gör det. Så om någon vet hur man gör, write a comment down belooow.
Skulle ju vara jättekul med en egen header också, men det får nog bli ett senare projekt tror jag.

Jaha, annars då? Vad är nytt? Vad är inte nytt? På fredagkväll flyger jag och Harald ner till Stockholm för att sedan ta tåget vidare till Örebro. Julen ska firas där och vi är inte tillbaka förrän Annandagen! Ska bli så himla mysigt att fira jul där nere med hans familj och det ska dessutom bli skönt med lite ledighet såhär mitt i julrushen. Det brukar vara roligt att jobba i butik såhär veckorna före jul, men ibland vill man bara åka bort helt enkelt!

Nu ska jag ta ut linserna och tvätta bort sminket. Allt stirrande på skärmen ikväll har gjort så att ögonen typ har torkat ihop totalt haha!


Köpte mig en liten julklapp förra veckan. Parfym, mineralfoundation och mascara.
Nu kommer jag att överleva vintern!


3 kommentarer:

Unknown sa...

Vad fin den blev :)

pottjata sa...

Tack vännen! :)

Linnea sa...

Jag kan hjälpa dig tös :)