04 februari 2013

Usch

Ja det säger jag bara... Usch!
Det blev två födelsemärken som togs bort idag på vårdcentralen. Ena klippte dom bort och det andra skar dom bort. Blir alldeles konstig i kroppen då jag tänker på det.. BLÄ. Sen stansa dom i ett längre upp på ryggen, för provtagning. Har alltså tre stycken vattentäta plåster på kroppen nu.
Som att det jag hade på knät tidigare då jag ramlade med cykeln inte räckte.. Fyfan säger jag bara haha!
Fick några stygn som ska tas bort innan jobbet nästa onsdag den 13e. Vill bara att det ska väck, nuuuu..

Efter vårdcentralen gick jag och mamma på stan. Blev ingen direkt shopping förut trälim och en klippning för mamma. Vi gick omkring i typ två timmar och väntade på att jag skulle få sms om ikea-paketet som vi väntar på. Tillslut gav vi upp och hon skjutsade hem mig. Var hemma vid tre-tiden. Klockan tio över tre får jag sms'et :) ...
Det är sånt där som får en att vilja.. Jaa. Jag vet inte.
Såntdär händer mig hela tiden känns det som..

Jag och min baaabylooove ska boka in så att han kommer hit upp på typ.. Torsdag. Så stannar han över helgen och mest troligt en bit in på nästa vecka :) Vi ska gå och se Django Unchained. Men mest bara kramas antar jag. Kommer bli Myyyys! Saknar honom så hjärnan exploderar. Absolut livsfarligt!


Inga kommentarer: