06 september 2012

Att återuppstå


Efter Turkiet-resan har jag varit trött och seg på jobbet med mera, därav väldigt lite (inga) posts!

Idag har jag jobbat 12-19, sedan blev det 55 minuter barbell och efter det skynda sig hem för att se Harry Potter 6 med min lilla stjärna Linnea!
Vi käkade godis, drack sodastreamat vatten och pratade om livet! En bra kväll helt enkelt!
Nu ska jag tvinga mig själv till att sova för imorrn är det ecco-möte med jobbet halv nio.. Öppnar tio, hade nog inte orkat gå på mötet annars.. Alla som känner mig mer än vid mitt namn vet att jag är sanslöst seg på morgonen!

Efter jobbet imorrn blir det buss till ursviken för syster fyller år! Wiiee!

Ska man våga ha sin nyinköpta tröja på jobbet den här hösten? Den är vit... Lagerjobb/butik och vitt går inte ihop särskilt väl.. Men fin är den i alla fall!

Inga kommentarer: