20 september 2012

1 day

Wiiie, imorrn åker jag till Örebro och det ska bli kuuul!
Håller på att packa nu och försöker verkligen att inte packa för mycket. Orka ha med sig tusen grejer då man ska vara borta en helg liksom. Sen kanske jag hittar något på stan där att köpa med hem också, så man vill ju kanske ha lite space över för det med :)

Har inte hänt så mycket i veckan i annat fall. Jobbat och tränat lite. Käkade lunch med Linnea och Ida idag. Det var mys. Alltid kul med mina tjejer!
I veckan lagade jag ju pastagratängen som vi åt hos Lillemor, som Andreas hade gjort. Min blev inte lika god... Såg det direkt jag tog ut den.. Man ba:

Okaay...

Nu ska jag packa färdigt så jag kan mysa hela kvällen och kanske se lite Dexter (Ser det från början. Most awesome tv-show.. nästan.)
Äta rostat bröd och dricka oboy står också på listan!

Inga kommentarer: