16 april 2012

Riskettan


Alldeles strax ska jag bege mig in till stan. Flera grejer ska göras! Först och främst ska jag köpa en apparatsladd för att ikväll äntligen försöka få igång Linneas dator. Sedan ska jag på riskettan och sova i tre-fyra timmar. Ser verkligen fram emot det. Gud vad kul det ska bli att lyssna om droger och annat tråkigt så länge...
Efter riskettan ska jag kanske dra förbi Sun Tan och få någon slags bränna. Får se om jag orkar. Måste även handla lite grejer på ica och sen hem och tyyp börja packa inför Åre? Jag har upptäckt att jag kommer ha rätt lite tid för det resten av veckan innan vi far.
Tisdag jobbar jag 10-17 med tid hos naprapat klockan 8 och hockey på arenan efter jobbet. Hemma kl22 kanske..
Onsdag jobbar jag 12-19 så då kan jag fixa med det sista innan jag lägger mig.. Vi drar ju vid typ 04 på morgonen så det blir nog att försöka lägga sig inte allt för sent. Mycket i veckan! Blir nästan stressad, men tror det kan vara lite resfeber också faktiskt hehe!

Jag om 1,5 timme.

Inga kommentarer: