22 december 2011

Tidig morgon, mot min vilja

Skitjobbigt. Vaknade halv sju av att jag hade ont i magen och kunde inte somna om helt enkelt. Gav upp 07.15 och klev upp. Skulle egentligen upp 8.45. Känns surt eftersom jag somnade 02 inatt.. Trööööött!!

Aaanywho, Bond-festen var ju i lördags.. Och snacka om att det blev årets fest alltså! Hade huuur kul som helst! Vann en liten pokal för kvällens bondbrud haha, sjukt! Träffade massor av fina människor och alla var supersnygga! Det var så kul att många hade ansträngt sig med fina klänningar och smycken. Och att killarna suited up! Och lokalen var superfin och inte alls dyr att hyra. Blev lite sugen på att styra upp någon egen fest där någon gång. Hur som helst så var allt riktigt lyckat!! :D

Tog en bild innan jag drog
Dock med det klassiska toa-ljuset...


Ska försöka få tag på lite bilder från festen. Linnea hade bara fått tag i 10-15st redigerade men hon skulle få alla som togs ändå. Vet iofs inte om jag vill se bilderna på mig själv eftersom jag stod och pumpade på dansgolvet i typ 5 timmar av 7...

Igårkväll var det födelsedagsfika hos Linnea, som fyllde 20år. Det blev massa gofika och tjejsnack i typ 3 timmar! Livat, men ack så trevligt!

Marängsviss!


Nu blir det att käka något litet så jag orkar med att stöka undan lite här. Ikväll ska jag och Viktor ha julemys och byta klappar hihi.. Han jobbar från fredag kl 15 till julaftonsmorgon och då är vi på skilda håll, that's why :)

1 kommentar:

Linnea sa...

Funderar på om vi ska dra utomlands?