03 december 2011

Do the Conga!

Inatt drömde jag att jag var i Berlin med några vänner och vi skulle bo hos en kille, Dominic, som jag känner via nätet (han bor i kanada..?)
Jag hade köpt en kurs för 6500kr för att lära mig conga, men när jag skulle uppsöka stället för kursen frågade jag några tyska conga-experter på området och dom sa att kursen var för typ 2 månader sen och att jag hade blivit lurad.. Så jag och några andra skulle ta oss in till stan för att polisanmäla händelsen. Bilen, som stod på en lutande parkering, var blockerad av ett slags "spice girls-gäng" som inte kunde backa korrekt, utan hade backat in i ALLA de andra bilarna i uppförsbacke så att de hade rullat ner och flyttat sig jättekonstigt.. Jättejobbigt var det!
Sen vaknade jag..
Vad menas med den här drömmen? Hur ska jag tolka den? Bör jag ens visa mig utomhus idag?

Inga kommentarer: