13 december 2011

Shaken, not stirred

Har kanske glömt berätta att jag ska på en fest på lördag med James Bond-tema! Kommer bli HUR kul som helst! Har fixat klänning och förhoppningsvis fixar jag lite bilder under kvällens gång som jag kan lägga upp här :D Är hur peppad som helst! Det är födelsedagsfest för Linnea och två av hennes tjejkompisar. Lilla Linnea fyller ju hela 20år den 21 december!

Ikväll då jag kom hem från jobbet hade Viktor fixat supergod middag. Järpar med flödeost inuti med sås till samt pasta.. Huuur gott som helst! Han är så duktig på att laga mat! Man vet ju vem som blir kocken om vi flyttar ihop :P Det är ju givet. Jag kan ju inte ens laga köttbullar....

Imorrn vid halv sju kan ni tänka på mig, för då sitter jag och frossar julbord med mina vänner på jobbet! Älskar julmat, men måste försöka att inte äta ihjäl mig, för då kommer jag verkligen inte i klänningen på lördag. Måste typ köpa strumpbyxor som håller in hela mig för att det inte ska se dumt ut haha :D

Har för övrigt äntligen kommit över lite bilder från Bulgarienresan i sommar, så det blir lite bilder därifrån samt från halloween som jag måste lägga upp. Om ni tjatar lite på mig här i kommentarfältet så kanske jag gör det :D

1 kommentar:

Linnea sa...

Fifaan vad jag är taggad på både mat och parteey!