26 oktober 2011

It'sa meeee


Pottis!

Träningen gick rätt bra! Fick bra tips om hur man faktiskt ska stå när man tränar med skivstång. Sanna var rätt bra på att förklara också. Insåg rätt snabbt att man ofta gör fel och svankar etc. Så nästa gång jag går på barbell kommer det nog gå lite bättre förhoppningsvis! :)


Efter träningen gick vi hem i kylan och skiljdes sedan åt för ett tag. Dusch och lite krubb, sedan kom Sanna förbi mig och då blev det lite Gran Torino-tittande.
Gud så bra film :( Clintan är fan bäst! Och den som säger att han var ful förr i världen har en screw loose!

Såklart hann vi med en liten omgång Mario också! Dock blev vi så slut efter några banor pga stressen de medför, så vi lade ner det hela och kollade på Bruce Almighty-bloopers istället! Älska Jim Carrey alltså! :D

Nu ska jag försöka få bort den underbara doften av brända popcorn som svävar omkring i min lägenhet för tillfället. Tydligen ljuger ICA i deras förslag på 2-4 minuter på full effekt i micron. Körde knappt 3 min på 650W och dom blev apbrända. Förbannelse! Snörde ut påsen snabbt som ögat och gjorde en ny på 2,5min och dom blev bra.
Frågan är ju vem som gillar popcornen som anses klara vid 4 minuter...?

Ett eller två Weeds-avsnitt ska nog hinnas med också, sedan blir det att sluta de små ögonlocken och sooovaaa!

Inga kommentarer: