24 oktober 2011

Dagen började mysmysigt med plättar och Kung fu panda 2 med världens finaste pojkvän. MYS!

Sedan begav vi oss in till stan, eftersom jag hade tiden hos optikern. Han sa att allt såg bra ut i ögat med linserna i, så jag ska testa några dagar till. Får se hur det går helt enkelt..
Tittade på ett par glasses på stan också, men dom var rätt dyra.. Versace, typ brunmelerade. Skitfina fifan. Borde ha ett par glasögon också så man kan köra bil även fast man är förkyld..

Hämtade ut ett paket som kommit till mig på ICA. För det första så fattade jag inte varför jag skulle få ett paket eftersom det var ett minne till datorn som jag beställt. Gick iaf för att hämta ut det och lådan såg ut såhär

Liiiitet?
Och det här var vad som var i


Miljövänligt much? hahah
Jaja nu har jag satt in det och har 4gb minne i datorn i alla fall och jag är happyyy!

Har hunnit med att gymma lite idag också. Eller det blev cykel och calorie burner på gångbandet. Jajjemen! Det får räcka! Nu är jag vrålhungrig så ska steka köttfärs och koka lite tagliatelle så blir magen min nöjd också.

Tjingis :)

Inga kommentarer: