23 oktober 2011

Vad sämst jag är med bloggen. Har under en månads tid funderat på att lägga ner den helt, för tänker ändå att ingen läser den. Men det är ju kanske kul för en själv att gå tillbaka och läsa om ens liv!

Anywhoo.. Varit bakfull hela dagen!
Var på en härlig fest igår med gamla vänner och kvällen kunde inte ha blivit roligare tror jag :)
Idag mår jag som jag förtjänar helt enkelt, men det får man ta!



Parrti parrti!


Dagen har spenderats alldeles för många timmar vilandes i sängen, så är helt seg.
Tvättid mellan 17-22 så springer bara upp och ner för trappen och trycker i ny tvätt i maskinen. Jobbigt med bara en maskin i tvättstugan.
Hahah ser på Something's gotta give. Diane Keaton är så himla rolig då hon gråter hysteriskt. Påminner nästan om en själv då man får utbrott faktiskt.



Ledig imorrn med, då blir det optikern kl 14 för att försöka fixa nya linser som kanske passar mina ögon. Efter det; gym gym gym! Har äntligen kommit igång lite. Känns då som att kroppen blivit lite mer slimmad än för 1-2 månader sedan. Great! :D

1 kommentar:

Nina sa...

Jag läser iaf... :)