06 januari 2014

VECKA TVÅ


Nytt på gång helt klart!
Har börjat om att träna, som jag lovat mig själv. Har hunnit med ett benpass och idag ett bröstpass. Känns riktigt bra! Benpasset var helt otroligt tungt, men inte så konstigt med tanke på flera månaders uppehåll.
Vägde 66kg i helgen. Herregud alltså. Har aldrig varit över 65 förut. Fucking christmas. Ett straff var den helt klart. Jävla december :D
Men nu ska det förhoppningsvis bli bättre. Siktar in mig på 60kg till en början med innehåll av slimmat och muskligt! Låter väl bra och rimligt?

Annat nytt på G?
Hmm.. Ska köpa mig en ny dator är det tänkt. En stationär pc blir det den här gången. Har ju en mac nu med några år på nacken. Den går sjukt segt och kan dessutom inte spela några spel på den. Så det blir kul med ny dator så kan jag och Harald spela roliga spel tillsammans utan att jag bryter ihop pga lagg och att man i princip bränner sig på händerna då man spelar haha!

Var på tjejfest i lördags! Hade en så himla rolig kväll alltså! Älskar när hela kvällen bara är bäst med massa bra människor runt en :)






Nu ska jag stöka undan här hemma litegrann, sen hoppa i duschen.
Ikväll jobbar Harald, så jag ska förbi Daniel aka Dancy vid sjutiden. Det blir spelkväll med några vänner. Ska bli kul :)


Inga kommentarer: