23 augusti 2011

Tisdag


Bara två dagar kvar nu! Så snabbt tiden går :D
Idag är det jobb 12-19 som står på schemat sen blir det roliga timmen med Sanna och Shil på kvällen!

Imorgon på morgonen kommer en servicekille för att ännu en gång titta på min förbannade kyl/frys. Den började pipa kl 05.15 imorse. Gissa om jag ville gå berserk på den? Jepp...
Om dom inte klarar av att fixa den den här gången ska jag fan kräva att få en ny. Hur länge ska man behöva vänta liksom.. Dom blev indragna i hela grejen för typ 2 månader sen.

Ska passa på att packa lite medan han är här. För efteråt blir det jobb igen 12-19 och sen ska hela kvällen gå åt till att mysa så mycket som möjligt med Viktor. Kommer sakna han så mycket när jag är borta..

Nu ska jag göra mig redo för superregnet utanför och snart börja bege mig mot jobbet.
Ha en bra daaaag!

Inga kommentarer: